منتديات التطوير و الاشهار
تصميمك علينا ومجانا بدون مقابل ! الابداع العربي الاسم الاول في عالم التصميم 15KrP
تصميمك علينا ومجانا بدون مقابل ! الابداع العربي الاسم الاول في عالم التصميم 15KrP
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

تصميمك علينا ومجانا بدون مقابل ! الابداع العربي الاسم الاول في عالم التصميم

كاتب الموضوعرسالة
AsEeR CaFe
‎عضو ‎جديـد
‎عضو ‎جديـد
AsEeR CaFe

ذكر
نقاط نشاط : 3

تصميمك علينا ومجانا بدون مقابل ! الابداع العربي الاسم الاول في عالم التصميم Empty
مُساهمةموضوع: تصميمك علينا ومجانا بدون مقابل ! الابداع العربي الاسم الاول في عالم التصميم   تصميمك علينا ومجانا بدون مقابل ! الابداع العربي الاسم الاول في عالم التصميم Emptyالجمعة مارس 13, 2015 2:18 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيكم جميعا اتمنى انكم تكونو بخير

انا عندى منتدى هايعجبكم اوى منتدى خاص بالتصميم بيصمم لجميع الاعضاء ومجانا وبدون مقابل تقوم بوضع طلب تصميم يتم تصميمة من قبل الفريق هناك فى اقل من ثوانى
ومش بس كدة كمان فية قسم  للتصميم الخط الحر وكما فى اقسام تصميم استايلات وملاحقات فوتوشوب ودروس ومميزات كتيرة اوى
مش مصدقنى صح
والله فية كل حاجة انا ماكنتش مصدق لما شفتة
وكمان فية تصاميم لغلاف الفيس بوك وصور شخصية للفيس بوك وغيرها كتير ادخل وشوف بنفسك وانتا مش هاتصدق

اة نسيت اقولكم ان فية اقسام كمان للتكويد
انا مش هاكلم كتير خش شوف واحكم منتدى الابداع العربى
ودى رابط المنتدى :   ibda3araby.com

تصميمك علينا ومجانا بدون مقابل ! الابداع العربي الاسم الاول في عالم التصميم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» المؤتمر العربي الاول: الصحة والرفاهية فى المجتمع العربي اسطنبول – تركيا للفترة من 4 الى 8 مايو 2014 م
» منتدى عالم التصميم Prodesign
» |~| منتديات تطويري |~| نسخة في بي مميزة تعال معنا |~| عالم من الابداع
» عضو مقابل 3 / 5 ردود مقابل 7 / 3مواضيع مقابل 7 ردود ** في منتدى انور ابو البصل الاسلامي
» سيرفر your-co باحدث سورس 5681 عالم من الابداع و التشويق ادخل و شوف بنفسك